Dokument dýmka

Off topic pokec, protože nejen dýmáním živ je člověk

Moderátoři: Dejmal, Fénix, Sobpeta

Dokument dýmka

Příspěvekod Filty » 06 úno. 2013, 15:24

Dobrý den,
jsem novým členem tohoto fóra a představím se lehce netradičně.
Mé jméno je Tomáš Lyga a jsem studentem filmové školy v Písku, konkrétně SVOŠF. K dýmce jsem se dostal nedávno a docela rychle jsem do toho spadl. Jsem však stále pouhý začátečník a rád bych se dozvěděl a přiučil něco nového od lidí, kteří se tomu věnují již několik let. A tady můžeme spojit příjemné s užitečným.
Ve škole jsme totiž dostali postupovou práci do dalšího semestru, natočit dokument na libivolné téma. Můj spolužák, který má již bakaláře, Karel Ondrka, vaší skupinu kdysi párkrát navštívil a doporučil mi vás kontaktovat. Mluvil jsem s jedním z vašich členů, Jakubem Antošem, který náš nápad přivítal, podpořil a zmínil se o něm na vaší poslední schůzi, tedy toto pondělí. V Písku jsme na dokumentu začli již pracovat a máme několik nápadů a návrhů.
Celý tento projekt totižto vznikl za účelem z naší strany dozvědět se něco více o dýmkách a z vaší strany dostat dýmky a celkově dýmkařskou skupinu trošku do světa. Dýmky jsou podle nás velice zajímavá věc, stejně tak jako lidé, kteří ji kouří a přijde nám škoda, že většina lidí už neví, co to vlastně dýmka je, čím je vyjímečná, proč a že existují lidé, kteří stále udržují tuto tradici.
Velice by nám pomohlo, kdybyste (vy co byste měli zájem pomoci) nám pomohli nástin dokumentu dotáhnout do zdárného konce. Sami toho víte o dýmkách víc než my tady v Písku dohromady a tak nám můžete povědět, co do dokumentu přidat, či naopak vyhodit.