Zhasínanie dýmky

Pouze dotazy a odpovědi! Dýmky, tabák apod.

Moderátoři: Dejmal, Fénix, basa333

Zhasínanie dýmky

Příspěvekod Danzo98 » 22 kvě. 2023, 15:52

Ahojte. Mám taký začiatočnícky problém. Hľadal som odpoveď aj tu na fóre ale nejako som nenašiel nič konkrétne. Ide o to, že mi dýmka neustále zhasína, dym je riedky a hlavička sa rozpaľuje. Viem určite že je problém s nacpávaním, a aj keď mi nikto nepovie 100% účinnú metódu, lebo každému funguje vlastny štýl, aspoň by som potreboval usmerniť, že čo upraviť a na čo sa sústrediť.
Dýmku mám jednu kukuričku od Missouri Meerschaum a jednu trafikovku z hrušky ale celkom pekne spracovanú aj s dobrým vŕtaním. Na začiatok toto, nechcem si zničiť niečo za 60 eur kým sa to nenaučím ako tak nacpať. Nacpával som od Mac Barena, cez Savinelli po Stanislawa - tabaky mali rôznu vlhkosť, pred nacpávaním som ich nechal vonku kus vyschnúť, ak boli príliš vlhké. Skúšal som rôzne techniky, veľa tlačiť, málo tlačiť, krúživé pohyby, dokonca aj plniť opačne teda dymka hlavičkou dole, v druhej ruke na dlani tabak a takto krútiť s dymkou po dlani. Tabak síce pekne vošiel ale vždy a zakaždým mám rovnaký výsledok - dýmka je horúca, dymu málo a neustále zhasínala. Niekedy to horelo nerovnomerne ale aj keď sa mi podarilo mať uhlík pekne po celom povrchu zasa scenár rovnaký - málo dymu, veľa tepla a opätovné zhasínanie. A to som sa snažil vždy ťahať opatrne a pomaly (doteraz som pár mesiacov fungoval na dutníkoch).

Nejaká rada??
Danzo98
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: 11 kvě. 2022, 16:46

Re: Zhasínanie dýmky

Příspěvekod Hardslimer » 22 kvě. 2023, 16:35

Ahoj.
Já jednou taky bojoval s dýmkou z hrušky. Díky tomu, že se mi rychle přehřívala, tak jsem pomalu tahal. A tím, že jsem pomalu tahal, tak mi zhasínala.
Pak jsem si koupil dýmku z briáru (BPK) za pár drobných a tento nešvar vymizel.
Tak teď nevím jestli jsem ti pomohl.....
Uživatelský avatar
Hardslimer
Člen pipE-clubu
Člen pipE-clubu
 
Příspěvky: 134