K horkému kouření

Pouze dotazy a odpovědi! Dýmky, tabák apod.

Moderátoři: Dejmal, Fénix, basa333

K horkému kouření

Příspěvekod alois » 05 dub. 2005, 16:22

Jsem začátečník. Při zakuřování mé první dýmky se na její hlavičce objevil malý "puchýřek". Prosím o radu v čem je chyba.
alois
Registrovaný uživatel
Registrovaný uživatel
 
Příspěvky: 2
Registrován: 05 dub. 2005, 16:15

Re: "puchýřek" na hlavičce

Příspěvekod Pegas » 05 dub. 2005, 17:01

alois píše:Jsem začátečník. Při zakuřování mé první dýmky se na její hlavičce objevil malý "puchýřek". Prosím o radu v čem je chyba.


Puchýřek se ti udělal,protože kouříš moc rychle.Prostě se moc zahřála.Je to jednoduché,pokud dýmka pálí do ruky tak tahej pomaleji a krátce,nebo raději dýmku odlož na dobu než schládne a potom ji znova zapal.
Problém je jenom v tom,že moc rychle taháš.Chce to jenom cvik.Nenech se odradit prvním nezdarem a zkoušej to dál.Stojí to opravdu za to.Držím Ti palce :wink:
Uživatelský avatar
Pegas
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
 
Příspěvky: 196
Registrován: 16 srp. 2004, 16:54
Bydliště: VIZOVICE

Příspěvekod millhi » 05 dub. 2005, 20:43

omlouvám se Aloisovi, že nebudu odpovídat na jeho dotaz, spíše si tak trochu přihřeji vlastní polívčičku :) ...
Také jsem začátečník a zajímalo by mě, jaká je (asi tak) normální frekvence bafání... je to asi hloupý dotaz, ale připadá mi, že také tahám moc rychle... na druhou stranu mám ale pocit, že pokud bych ubral, dýmka zhasne... takže místo vychutnávání dýmkové pohody se křečovitě soustředím na dostatečně časté popotahování, abych nemusel dýmku stále dokola zaplovat... :(
Uživatelský avatar
millhi
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
 
Příspěvky: 45
Věk: 39
Registrován: 08 pro. 2004, 19:05
Bydliště: Beroun

Příspěvekod Morten.W » 05 dub. 2005, 22:18

to Millhi. Ja ma clovece ten isty problem. Taham, fajka sa rozpali, neda sa udrzat. Taham pomali, zhasne. Je to des-bes. Tiez neviem nejako najst ten spravny rytmus. Hadam nam tu poradia, co s tym :oops: