Switch to full style
Pouze dotazy a odpovědi! Dýmky, tabák apod.
Odeslat odpověď

Vůně tabáku - není

28 led. 2019, 10:34

Zdravím,

chtěl bych se poptat, tak pár dní dozadu jsem potkal dalšího dýmkaře, který používal tabák, který voněl krásně po vanilce a ani trochu nebyl cítit kouř tabáku.
Při zakoupení stejného tabáku co měl on však kouř nevoněl po vanilce ale po normálním tabákovém kouři, je způsob jakým vykouřit a provonět místnost vanilkou namísto kouře?
P.S. Jsem začátečník (to možná bude tím, no.)

Re: Vůně tabáku - není

28 led. 2019, 12:04

... a není to tím, že jsi kouř jednou jen cítil a pak sis ten tabák zapálil sám?

Re: Vůně tabáku - není

28 led. 2019, 13:27

...a co treba zacit nejakym predstavenim??? ;-) Ve slusne spolecnosti se to tak delava... ;-)

Re: Vůně tabáku - není

28 led. 2019, 19:24

Nerozumim otázce. Co vonělo po vanilce? Kouř tabáku, který nebylo cítit? :think:
A jde ti o chuť v puse, nebo jen o vůni kouře?
A jak chceš vykouřit a provonět místnost vanilkou namísto kouře :shock: to je nějaký rébus?
Jediné co mě napadá je vonná vanilková svíčka, ale tu zase nevykouříš, tak to je taky špatně. :smoke4:
Z dýmky jde vždycky kouř.
Já se v tom nemůžu nějak vyznat.

Re: Vůně tabáku - není

28 led. 2019, 20:52

PiperinoSmokerino píše:Zdravím,

chtěl bych se poptat, tak pár dní dozadu jsem potkal dalšího dýmkaře, který používal tabák, který voněl krásně po vanilce a ani trochu nebyl cítit kouř tabáku.
Při zakoupení stejného tabáku co měl on však kouř nevoněl po vanilce ale po normálním tabákovém kouři, je způsob jakým vykouřit a provonět místnost vanilkou namísto kouře?
P.S. Jsem začátečník (to možná bude tím, no.)


No jasně.

Kup si e-liquid s co nejintenzivnějším vanilkovým aromatem a bez nikotinu.
Nebo si kup vodní dýmku a do toho voňavé kamínky místo tabáku, vyber si samozřejmě ty vanilkové.