jsem tu úplný začátečník. Nemám žádné zkušenosti s dýmkou. Jsem v podstatě nekuřák, ale......
Můj otec býval velmi vášnivý kuřák, pravda, ne zrovna z dýmky.
Já, ač tedy nekuřák, jsem si zkrátka pořídil, nebudu uvádět proč a nač.... KOPII INDIÁNSKÉ DÝMKY MÍRU - KALUMET. Prosím prý funkční.
Pořídil jsem si i pravý indiánský tabák ve 4 druzích (nějak jako KINNICK- KINNICK...)
A teď teprve přejdu k otázce : MOC MOC RÁD BYCH SI CHTĚL TENTO INDIÁNSKÝ TABÁK VYKOUŘIT V INDIÁNSKÉ DÝMCE.
Jenže se mi vůbec jaksi nedaří to zapálit, aby se dal šlukovat vonný kouř. Prostě mi to nejde. Nacpu to tam víc nebo míň, sirkou se snažím tabák zažehnout, potahuji ostošest.... a nic!!! Tabák nechytne, brzy i těch pár jiskřiček na povrchu uhasne.
Abych tedy alespoň procítil vůni těchto směsí z jalovce, šalvěje, někdy i z tabáku, tak trošku toho vykouřím nad svíčkou na sítku. Uvolňuje se dým a já si tak provoním celu místnost. Moc je to voňavé a moc mne to láká.
Ale není to to pravé bafání z indiánské dýmky.
A upřímně, pohrávám si i s myšlenkou pořídit si nějakou stařečkovskou dlouhou zahnutou fajfku jakou kouříval můj děda a moc se mi to líbilo.
Jsem sice nekuřák, ale občas - svátečně - dal bych si asi říct, ale jak na to...????!!!!
Jak začít, když to nechci přehánět. Bojím se nikotinu. Užil jsem si nad hlavu v dobách svého dětství od táty. Ale troška tabáku jednou za měsíc snad nevadí.
Poradí mi prosím někdo, napíše svůj názor, byť negativní?
(Musím ještě na závěr o sobě prozradit, nejsem sice kuřák, ale strašně rád vykuřuji v aromatické pícce bylinky, vonná dřeva, kadidla atd....)
Doplňuji svůj příspěvek. Objednal jsem si z internetového obchodu dýmku pěnovku. S ní se chci naučit kouřit dýmku a touto pěnovkou možná rozkouřím to tzv. indiánské kuřivo. Ty 4 druhy, které jsem sehnal tohoto kuřiva, jsou složené např. ze SVÍDY VONNÉ, KOŘENE PUŠKVORCE, MEDVĚDICE LÉKAŘSKÁ A TABÁK INDIÁNSKÝ. Dohromady jako směs mi to prozatím ve vykuřovací pícce voní velmi příjemně.